Tietosuojan vaikutustenarviointi suomalaisessa opetuksessa -webinaari 

24. lokakuuta klo 15.00 (30min)

Tietosuojan vaikutustenarviointi (DPIA) on tärkeä osa opetuksen tietosuojaa, mutta sen todellinen tarkoitus ja laadun merkitys usein unohtuu. Nyt sinulla on oiva hetki päästä kuulemaan tietosuojan vaikutustenarvioinneista, niihin liittyvästä prosessista ja laadun merkityksestä kaikille avoimeen tietoisku-webinaariin 24.10. klo 15!

Webinaarin aikana sukellamme tietosuoja-asetukseen ja tietosuojaviranomaisten, kuten tietosuojavaltuutetun, suosituksiin selvittäen yhdessä hyvän tietosuojan vaikutustenarvioinnin ominaispiirteitä. Kerromme myös mitä opetuksen järjestäjän on hyvä ottaa huomioon ja kuinka prosessista saadaan kustannustehokas kokonaisuus suuren päänvaivan sijaan. 

Tapahtuman aikana opit ja ymmärrät: 

  • Mikä on tietosuojan vaikutustenarviointi 
  • Millaisiin opetuksen palveluihin vaikutustenarviointi vaaditaan
  • Tietosuoja-asetuksen ja tietosuojaviranomaisten vaatimukset 
  • Dokumentaation jatkuvan ylläpidon tärkeys
  • Kuinka kunta/opetuksen järjestäjä voi tehdä vaikutustenarvioinnin laadukkaasti ja kustannustehokkaasti. 

Webinaari on avoin kaikille opetuksen tietosuojan parissa työskenteleville, kunnan päättäjille, Wilman-, Google Workspace for Education- sekä Microsoft 365-pääkäyttäjille. 

Lämpimästi tervetuloa 30 minuutin webinaariin torstaina 24.10. klo 15! Ilmoittaudu mukaan täyttämällä alla oleva lomake. 

 

Ilmoittaudu webinaariin!

Opetuksen tietosuojaprosessi webinaari

Onko tietosuojaprosessissinne ajan tasalla? Järjestämme 5.11. webinaarin opetuksen tietosuojaprosessista, joka mukailee tietosuoja-asetuksen ja viranomaisten vaatimuksia. Lähetämme osallistujille myös maksuttoman oppaan opetuksen tietosuojaprosessiin, jota noudattamalla opetuksen tietosuojaprosessin vaatimustenmukaisuus voidaan varmistaa. Lue lisää ja ilmoittaudu! 

edudata-logo-blackbg

Mikä on Cloudpointin tarjoama Edudata.io tietosuojapalvelu?

Katso ja kuuntele lyhyt video!

Laaja tietosuojan vaikutustenarviointi